پنجشنبه , فروردین 9 1403

نرم افزار ساخت قالب ورد پرس

ساخت پوسته برای وردپرس, جوملا,نیوک و دروپال کار آسانی نیست و علاوه بر تسلط به زبان های Css و PHP نیازمند داشتن ذوق و سلیقه بسیار زیادی هم هست.هم اکنون پوسته های زیادی برای وردپرس و جوملا ساخته شده است که بسیاری از آنها بصورت رایگان در اختیار شما قرار دارد. پیش از این نیز یک وبسایت که برخی از پوسته های ساخته شده اش را بصورت رایگان عرضه می کرد به شما معرفی کرده بودیم. اما اگر این پوسته ها نیازمندی های شما را رفع نمی کنند باید سفارش طراحی پوسته را بصورت اختصاصی به سازندگان این گونه پوسته ها بدهید.
نرم افزار Artisteer وظیفه طراحی پوسته ها را برای شما به عهده می گیرد.با کمک این نرم افزار که همین امروز بصورت رسمی عرضه شده است قادر خواهید بود طراحی مورد نظرتان را به راحتی هر چه تمامتر انجام دهید.تمام کدگذاری ها و مصائب ساخت یک پوسته بر عهده نرم افزار است و شما فقط باید با کلیک هایی که می کنید طرح ذهنی خود را پیاده کنید.طراحی با کمک Artisteer بر طبق گفته های سایت هیچ نیازی به داشتن مهارت در زمینه کدنویسی و گرافیک ندارد.
نرم افزار Artisteer طرح های از پیش آماده ای را دارد که در صورت تمایل می توانید از آنها استفاده کنید ، گذشته از اینها با وجود دکمه ها ، منوها ، تصاویر پشت زمینه و بسیاری از امکانات دیگر قادر خواهید بود هر جزء صفحه تان را به دلخواه تغییر دهید.در حال حاضر آرتیستر ، امکان ساخت قالب هایی با فرمت HTML و همچنین پوسته های WordPress را به کاربر می دهد اما در نسخه های بعد امکان ساخت پوسته های بلاگر و جوملا نیز به امکاناتش افزوده خواهد شد.برنامه ظاهر بسیار خوب و کاربر پسندی داشته و محیط آن شبیه به Microsoft Office 2007 طراحی شده است.

لینک دانلود نرم افزار

لینک کرک برنامه

امتیاز به این مطلب post

درباره farsweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *