پنجشنبه , فروردین 9 1403

افزایش بازدید سایت شما

۱- سایتتان بروز باشد

هدف شما از راه اندازی یک وب سایت چه بوده؟ آیا غیر از ارائه ی محصول یا یک سرویس و یا موارد مشابه بوده است؟ پس لزوم بروز رسانی سایت شما اینجا مشخص می شود . زیرا خدمات ، سرویس ها ، مطالب و … همیشه در حال بروز رسانی میلی ثانیه ای هستند و اگر شما در این بروزرسانی ها عقب بمانید بازی را باخته اید! دقت کنید که باید بروز باشید. حتی اگر سایت شما به گونه ای است که یک سرویس ثابت را ارائه میدهد باید به مرور امکانات آن سرویس را بهبود بخشید و یا در ظاهر سایت خود تنوع ایجاد کنید. اگر یادتان باشد در بخش قبلی گفتم که اصولا ایرانی ها سایت های ساده و زیبا را دوست دارند و به ظاهر سایت در مرحله اول بازدید یک سایت خیلی اهمیت میدهند. خودتان اینطور نیستید؟

۲- اگر سایت های رقیب شما زیاد هستند

فرض را بر این میگیریم که سایتی با محتوای دانلود نرم افزار دارید. خوب تا اینجا همه چیز خوب است اما هیچ میدانید با تایپ کلمه دانلود نرم افزار به تعداد ۷,۸۴۰,۰۰۰ نتیجه در گوگل یافت میشود؟ یعنی چه ؟ معلوم است ! رقبای شما بسیار بیشتر از آنی هستند که فکرش را میکنید! فت میلیون و هشت صد هزار رقیب! و هر روز به ان افزوده هم میشود! البته اگر بیشتر این نتایج سایت های رها شده ی دوره تیرکمان شاه هستند! اما چیزی که برای شما مهم است این است که باید در این لیست در تاپ ترین نتایج باشید. اما چگونه؟

بیشتر بخوانید!!  دانلود رایگان بهترین برنامه افزایش ترافیک سایت

احتمالا فکر میکنید که باید جادویی در کار باشد ولی اینطور نیست. برای اینکه شما از رقبایتان پیش بیفتید چند نکته بسیار ساده را باید رعایت کنید:

– الف) چیزی متفاوت عرضه کنید. شاید خودتان هم متوجه شده باشید که بیش از ۸۰ درصد از سایت های دانلود نرم افزار مطالبشان دقیقا یکی است! با کمی تغییر در زمان انتشار مطلب و عکس مطلب!
– ب) انچه عرضه میکنید سالم باشد! بسیار دیده شده که مدیر سایت ها خودشان اصلا نرم افزاری که برای دانلود قرار داده شده را تست نمیکنند! واقعا زجر آور است اگر کاربری با سرعت لاک پشتی اینترنت در ایران یک فایل ۳۰ مگابایت را دانلود کند و آن فایل خراب باشد و کار نکند! یک لحظه خودتان را جای این فرد بگذارید چه حسی دارید؟

– ج) شیوه نگرارشی یکسان داشته باشید! یعنی یک مطلبتان رسمی و یک مطلبان خودمانی نوشته نشود! همه را به یک سبک بنویسید تا اعتماد کاربرانتان را جلب کنید. این مورد بسیار مهم است و نتیجه بخشی ان بسیار سریع

-د) پشتیبانی بدهید. اگر سایت شما بهترین هم باشد ولی پشتیبانی از کاربران خود نکنید به شما قول میدهم هیچ گاه و هیچ گاه پیشرفت نمیکنید.

۳ – میزبان خوب داشته باشید!

بسیار دیده ام که چه سایت های خوبی به دلیل میزبانی بد (هاستینگ) از بین رفته و نامی ازشان باقی نمانده است! اولین قدم های راه اندازی سایت شما انتخاب دامین خوب به نام خودتان و انتخاب میزبان مناسب است.

یک توصیه کلی : سعی کنید هنگام خرید هاست قرار داد کتبی بگیرید.

بیشتر بخوانید!!  ایندکس سریعتر مطالب در گوگل

با توجه به نیاز سایتتان باید هاست بگیرید و منابع مورد نیاز سایتتان باید تامین شود.

آپ تایم و ماندگاری سرور شما باید بالا باشد! از هاستینگ ها گارانتی آپ تایم بخواهید

5/5 - (1 امتیاز)

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

اسکریپت افزایش رنک افزایش رتبه الکسا fakezilla

fakezilla unique traffic generators دانلود اسکریپت افزایش رنک افزایش رتبه الکسا   fakezilla 100 درصد تضمینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *