پنجشنبه , فروردین 9 1403

الکسا چیست ؟


الکسا یک وبسایت معتبر بین المللی می باشد که با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف و همچنین وب سایتها اقدام به رتبه بندی آنها می نماید.
خلاصه و چکیده این رتبه بندی عددی بین ۱ تا چند میلیون می باشد که هرچه این عدد به یک نزدیکتر باشد رتبه وبسایت شما بالاتر می باشد.

آیا تا بحال پرسیده اید که این سایت چگونه ترافیک سایتها و رتبه آنها را تعیین میکند.سایت الکسا همانند سایتهای گوگل و یاهو دارای یک نوار ابزار مخصوص به خود است که کاربران میتوانند با نصب آن، از امکانات سایت الکسا استفاده نمایند. یکی از کارهایی که این نوار ایزار انجام میدهد این است که تمام بازدیدهایی را که کاربر انجام میدهد را به سایت الکسا گزارش می دهد. سایت الکسا با توجه به این گزارشها، آمار ترافیک سایتها و رتبه آنها را ارائه می کند.

با نصب نوار ابزار در پایین مرورگر رتبه ی جهانی سایت و نمودار آماری سایت مربوطه نمایان و رسم می شود.

نصب نوار ابزار
افزایش رتبه الکسا میسر نیست مگر با جذب بیشتر بازدیدکننده برای پایگاه اینترنتی خود . بهترین روش بالا بردن کاربران سایت استفاده از موتورهای جستجوی فعال در اینترنت است . از جمله قدرتمند ترین این موتورهای جستجو گوگل می باشد این موتور جستجوی قدرتمند دارای بیشترن محبوبیت در بین کاربران ایرانی می باشد بطوریکه بیش از ۸۵ درصد فارسی زبانان و ایرانیان از این سایت برای پیدا کردن موضوع و مطلب مورد نیازشان در شبکه جهانی اینترنت استفاده می کنند .

امتیاز به این مطلب post
بیشتر بخوانید!!  به ده دليل مردم از سایت شما خريد نميکنند

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

تنظیم وایت لیست گوگل روبوت

گوگل از اولین لحظه شکل گیری تا امروز

گوگل از اولین لحظه شکل گیری تا امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *