جمعه , فروردین 10 1403

امکانات رفاهی پروژه اطلس، پروژه خرازی و پروژه آفتاب مهتاب

بزرگ ترین پروژه های عمرانی ایران در غرب تهران، پروژه های ساختمان سازی دارای امکانات خاص و پیشرفته است که از جمله مهم ترین آنها، امکانات رفاهی پروژه اطلس، پروژه خرازی و پروژه آفتاب مهتاب است. این  پروژه ها با داشتن شرایط رفاهی برای گذراندن اوقات فراغت ساکنین آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.

امکانات رفاهی سه پروژه بزرگ در غرب تهران

در این بخش به امکانات رفاهی پروژه اطلس، پروژه خرازی و پروژه آفتاب مهتاب به صورت مجزا و مفصل خواهیم پرداخت. در هر کدام از این پروژه ها سعی شده است که برای امکانات رفاهی آنها با توجه به  مساحت های زیر ساختی شان تدابیری اندیشیده شود.

وجود این سه پروژه عظیم در منطقه 22، غرب تهران با برخورداری از آب و هوای مطلوب و نزدیکی با پارک زیبای جنگلی چیتگر، ویژگی های خاص امکانات رفاهی پروژه اطلس، پروژه خرازی و پروژه آفتاب مهتاب را دو چندان کرده است، از طرفی این سه پروژه عظیم مسکونی به ساختمان تجاری و رفاهی ایران مال که یک مرکز خرید بزرگ با شهربازی سر پوشیده، سینما و غذا خوری است، نزدیکی دارد.

در خودِ ساخت و سازهای این پروژه ها سعی شده است که به روزترین امکانات رفاهی مناسب برای سنین مختلف در تمامی فصول سال و در هر ساعت از شبانه روز اندیشیده شود تا ساکنین آنها بتوانند از این امکانات ویژه به طور مطلوب استفاده کنند. در ادامه درباره امکانات رفاهی پروژه اطلس، پروژه خرازی و پروژه آفتاب مهتاب مطالبی عرضه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید!!  نقش گلس گوشی در حفاظت از صفحه نمایش

امکانات رفاهی پروژه اطلس

پروژه ساخت و ساز اطلس دارای سه بلوک گسترده و عظیم است که از مهم ترین اقدامات در ساخت این پروژه، در نظرگرفتن امکانات رفاهی برای ساکنین این برج ها است.

پروژه اطلس 1

اطلس 1 یا ساختمان خاتم از سمت شمال با دریاچه چیتگر نزدیکی دارد؛ این دریاچه دارای طبیعت بکر در محدوده ای وسیع است که از یک دریاچه بزرگ و زیبا به اسم دریاچه چیتگر برخوردار است. موقعیت مکانی بی نظیر این ناحیه شرایط خوبی برای ساختمان سازی های تجاری و خصوصا مسکونی فراهم آورده است.

این پروژه 12 طبقه با امکانات ویژه و خاص است و در مساحت های مختلف به فروش می رسد. از امکانات رفاهی ساخته شده در خودِ این برج که دید خوبی به فضای اطراف دارد؛ شامل: لابی، سالن اجتماعات و سالن های ورزشی است.

از ویژگی های مهم فضای خارجی اطلس 1، اشراف داشتن از جنوب و جنوب غربی آن به دریاچه خلیج فارس و طبیعت فوق العاده چیتگر است. همچنین این پروژه از شمال و شمال شرقی با پارک جنگلی لتمان و آبشار تهران تلاقی می شود، ضمن اینکه نزدیکی این پروژه به ساختمان عظیمِ تجاری و رفاهی ایران مال، به آن امتیاز خاصی بخشیده است.

پروژه اطلس 2

این پروژه شیک و مجلل از پروژه های خاتم مروارید شهر است که در بلوار شهرک مروارید شهر واقع شده است. این پروژه از به روزترین امکانات رفاهی مثل سالن ورزشی، لابی لوکس و شیک، سالن اجتماعات و زمین های بازی و ورزش برای افراد مختلف در سنینی متفاوت برخوردار است. از طرفی پروژه اطلس 2 با پارک جنگلی چیتگر و ساختمان تجاری و رفاهی ایران مال همجواری دارد.

بیشتر بخوانید!!  ایمپلنت دیجیتال چقدر زمان میبرد؟

پروژه اطلس 3

اطلس 3 در شهرک گلستان در منطقه 22 واقع شده است؛ این پروژه به پارک جنگلی چیتگر دید مناسب و خوبی دارد و دارای امکانات رفاهی ویژه مثل استخر، سونا، جکوزی، فضای سبز هلندی، پنجره های تمام قد با بهره وری از روشنایی خوب، سالن های ورزشی مانند فوتبال و تنیس، لابی شیک و لابی من فعال به صورت 24 ساعته دارد.

امکانات رفاهی پروژه خرازی

پروژه رفاهی شهید خرازی، توسط بنیاد سپاه در دست ساخت است. این برج دارای سه تیپ به صورت مجزا، در تعداد طبقات متفاوت است. برج شهید خرازی دارای امکانات رفاهی ویژه چون لابی برای هر تیپ و برخورداری از هلی پد، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، شوتینگ، آسانسور و پارکینگ است.

همچنین فضای خارجی پروژه شهید خرازی در غرب دریاچه چیتگر واقع شده است و به ساختمان رفاهی و تجاری ایران مال نزدیک است.

امکانات رفاهی پروژه آفتاب مهتاب

برج آفتاب مهتاب، در ناحیه کوهک توسط شرکت نفت در حال ساخته شدن است. پروژه آفتاب مهتاب یک پروژه عظیم مسکونی و تجاری است که دارای دو بلوک 20 طبقه در مساحتهای مختلف است.

این برج مسکونی برای کارکنان شرکت نفت در نظر گرفته شده است که در ناحیه خوش آب و هوای پارک جنگلی چیتگر در حال بهره برداری است. همچنین امکان دید خوبی به دریاچه خلیج فارس دارد و به ساختمان تجاری و رفاهی ایران مال نیز نزدیک است.

پروژه آفتاب مهتاب دارای ورودی های مجزا است، با در نظر گرفتن امکانات رفاهی داخلی بسیار ویژه و خاص آن مثل لابی لوکس، لابی من 24 ساعته، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، رودف گاردن، هلی پد، نورگیری و نورپردازی خوب، فضای سبز، زمین بازی برای کودکان، هایپر مارکت، آسانسورهای باربر و نفر بر است.

بیشتر بخوانید!!  راهنمای کامل ارور پکیج بوتان مدل‌ پرلا، پرلا پرو و ورونا + (جدید)

سخن پایانی

ویژگی مهم هر پروژه عمرانی بزرگی، در نظرگرفتن امکانات رفاهی برای آن است. در پروژه های که نام بردیم، اقداماتی جهت امکانات رفاهی آنها اندیشده شده و امتیاز خاصی به بزرگ ترین پروژه های عمرانی ایران در غرب تهران بخشیده است.

ما در این محتوا سعی کردیم به امکانات رفاهی پروژه اطلس، پروژه خرازی و پروژه آفتاب مهتاب، سه پروژه مهم از پروژه های عمرانی غرب تهران بپردازیم که در هر کدام از این برج ها علاوه بر دارا بودن امکانات رفاهی، واقع شدنشان در یک محیط و فضای سر سبز و خوش آب و هوا است.

5/5 - (1 امتیاز)

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

مناقصات شهرداری

مناقصات شهرداری و خدمات شهری

خدمات شهری چیست : شهرداری ها بابت خدماتی که به شهروندان ارائه می نمایند وجوهی را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *