جمعه , فروردین 10 1403

میزبانی وب چیست ؟

میزبانی وب همان چیزی است كه وفتی می خواهید وب سایتتان روی اینترنت برای همه قابل دیدن باشد به آن نیاز دارید. به زبان ساده، وب سایت شما باید روی یك سرور میزبان قرار گیرد. یك راهش این است كه كامپیوتر خودتان را به صورت یك سرور راه اندازی كنید، اما اگر قصدتان جلب ترافیك یا “بازدید كننده” زیاد برای سایت تان است، این كار زیاد عاقلانه به نظر نمی رسد. به چند دلیل:

اولا برای این كه وب سایت شما در اینترنت در دسترس باشد لازم است كامپیوترتان همیشه روشن و به اینترنت متصل باشد؛ به محض خاموش شدن كامپیوتر دیگر كسی سایت تان را نمی بیند.

ثانیا اگر با نرم افزار های راه اندازی سرور آشنا نباشید، این كار می تواند پیچیده باشد. در نتیجه اصلاح  اشكالات و خرابی های احتمالی سرورتان – اصطلاحا downtime ها – وقت و انرژی زیادی می خواهد.



ثالثا سرعت اتصال منزل یا دفتر كارتان به اینترنت به احتمال زیاد برای میزبانی سایت تان كافی نیست، مخصوصا اگر تعداد بینندگان سایت شما زیاد باشد. در بهترین حالت شما از طریق یك مودم كابلی، یا شاید یك ارتباط T-1 (كه در مورد دفاتر كار كوچك بسیار نادر است) به اینترنت متصل شده اید ]كه هر دو ناكافی اند‍[

امتیاز به این مطلب post
بیشتر بخوانید!!  Gallery Post Type

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

حل مشکل کارنکردن دکمه پاسخ در کامنت وردپرس

حل مشکل کارنکردن دکمه پاسخ در کامنت وردپرس 100 درصد تضمینی اگر قالب شما کلید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *