پنجشنبه , اردیبهشت 6 1403

ویژگی های سایت شرکتی

امروزه رقابت در کسب و کارهای مختلف افزایش یافته و در هر زمینه ای فعالیت می کنید باید بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید یکی از مهمترین موارد هم داشتن یک سایت است تا بتوانید با مخاطبانتان ارتباط داشته باشید و بتوانید خدماتتان را بهتر ارائه دهید اگر قصد طراحی یک سایت شرکتی دارید تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا نکات مهم درمورد سایت شرکتی را بررسی کنیم.

قدم اول برای طراحی سایت شرکتی خرید هاست و دامنه است که مسلما نام دامنه با نام شرکت شما یکی است هاست را هم از جای معتبر خریداری کنید بعد از آن نیاز به یک پوسته برای سایتتان دارید که می توانید با نصب یک قالب شرکتی سایتتان را راه انداری کنید پس اولین قدم اول را درست بردارید و یک قالب انتخاب کنید که نیاز شما را برطرف کند یک سایت شیک و حرفه ای داشته باشید.

برای اینکه یک کسب و کار موفق داشته باشید، صرف نظر از حوزه کسب و کار خود و بزرگ یا کوچک بودن شرکت، وب سایت شما باید این ویژگی ها را داشته باشد:

ابتدا هدف خود را مشخص کنید

مهم ترین هدف از طراحی سایت شرکتی تبلیغات است، به دلیل تعداد بالای مخاطبان در فضای مجازی شرکت ها با داشتن سایت می توانند خدمات و نمونه کار های خود را بهتر معرفی کنند و برند خود را بهتر توسعه دهند. هم چنین یکی دیگر از اهداف داشتن سایت شرکتی افزایش اعتبار و جلب اعتماد است.

بیشتر بخوانید!!  حذف تگ جنراتور ووکامرس Remove WooCommerce Meta Generator Tag

آدرس سایت ساده انتخاب کنید

کاربران وقتی وارد سایتی می شوند در نگاه اول به نام سایت توجه می کنند، پس در نظر داشته باشید که یک آدرس ساده و در عین حال ماندگاری که در ذهن کاربران ثبت شود انتخاب کنید، تا بتوانند برای دفعات بعدی شما را به راحتی پیدا کنند. بهتر است آدرسی انتخاب کنید که شامل نام کسب و کار شما باشد .

قالب مناسب انتخاب کنید

قالب سایت مناسب باعث جذابیت سایت و جذب بیشتر کاربران می شود؛ بهتر است برای هر کسب وکاری قالب متناسب انتخاب کنید. شما می توانید از میان انواع  قالب های شرکتی مناسب ترین قالب را استفاده کنید. به عنوان نمونه بهترین قالب های شرکتی موجود که از سرعت بالایی برخوردارند عبارتند از:

از بهترین قالب های شرکتی قالب انفولد است که دارای بیش از 30 دمواست و بسیار سریع  وآسان نصب می شود و هدر ساز و منو ساز اختصاصی دارد. از مهم ترین ویژگی هایی که قالب  enfold دارد  صفحه ساز اختصاصی و قابلیت چند زبانه بودن است، این ویژگی برای طراحی سایت شرکت های بین المللی بسیارعالی است.

قالب آوادا از بهترین و پرفروش ترین ها قالب های شرکتی است و دارای صفحه ساز هوشمند و لحظه ای است. پنل تنظیمات کاملا فارسی و کاربردی دارد و مهم ترین ویژگی قالب avada سرعت بسیار بالا است که منجر به جذب بیشتر مخاطبین می شود.

  • قالب بی تم:

سومین قالب شرکتی حرفه ای که معرفی می کنیم قالب  Bethemeاست. این قالب علاوه برسازگاری با صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر، صفحه ساز اختصاصی دارد و دارای 650 وب سایت آماده و 18 فونت است، هم چنین این قالب چند زبانه است.

برندسازی قوی و حرفه ای انجام دهید.

برخی از مشاغل کوچک اهمیت نام تجاری را دست کم می گیرند. از نام دامنه سایت گرفته تا رنگ هایی که انتخاب می کنید، هر چیزی که نشان دهنده کسب و کار شما است باید منسجم باشد، اگر می خواهید یک تجارت موفق داشته باشید باید خود را در ذهن کاربران ماندگار کنید. یکی از راه های ماندگاری در ذهن مخاطبان توجه به لوگوی سایت است که  باید حرفه ای باشد، بنابراین برای طراحی یک لوگوی حرفه ای وقت بگذارید و یا این کار را به یک طراح حرفه ای بسپارید. رنگ ها، فونت ها و تصاویر موجود در سایت شما هم باید بازتابی از برند شما باشد. در قالب بی تم به راحتی می توانید لوگو خود را جایگزین لوگو قالب کنید.

بیشتر بخوانید!!  ساخت پایگاه‌داده در cPanel برای نصب وردپرس

نمونه های عالی از تاثیر لوگو روی کسب و کار، آدیداس و نایکی هستند که هر شخصی با دیدن این لوگو ها به یاد محصولات با کیفیت این کمپانی ها می افتد.

در تصویر زیر هماهنگی رنگ و فونت و تصاویر سایت نایکی را مشاهده کنید:

ناوبری ساده داشته باشید

در چیدمان منوها و ناوبری دقت کنید، کاربران دوست دارند اطلاعات را راحت و سریع پیدا کنند. اینکه چه نوع منویی برای سایت استفاده می کنید مهم نیست، مهم این است که بازدید کنندگان به راحتی آنچه را که در سایت شما نیاز دارند پیدا کنند.  قالب آوادا دارای چیدمان مناسبی است ومگا منوی حرفه ای دارد که باعث میشود کاربران به سادگی به هدف خود برسند.

حتما راه های ارتباطی خود را در سایت بگذارید

در سایت خود حتما قسمت تماس با ما داشته باشید. اگراطلاعات تماس شما به راحتی در اختیار کاربران قرار گیرد احتمال اینکه با شما تماس بگیرند خیلی بالا است. بنابراین برای اینکه مشتریان بالقوه را از دست ندهید راه های ارتباطی خود را مشخص کنید. هم چنین توجه کنید که چندین راه ارتباطی ( شبکه های اجتماعی ) برای مخاطبین خود در نظر بگیرید. قالب avada دارای نقشه گوگل است و به راحتی می توانید لوکیشن شرکت خود را در سایت نمایش دهید

 مخاطبین خود را دعوت به اقدام کنید

کال تو اکشن یا دعوت به اقدام یعنی شما مخاطبین خود را دعوت به انجام کاری می کنید. احتمالا برایتان پیش آمده است که هنگام بازدید از سایتی با کادرهایی با رنگ و گرافیک زیبا رو به رو شوید که از شما می خواهند روی آن ها کلیک کنید. این دعوت به اقدام شامل دعوت به افزودن به سبد خرید یا عضویت در سایت و … می باشد. آمارها نشان می دهد که 90 درصد کاربران در ابتدا فراخوان های سایت را مطالعه می کنند، سپس تصمیم می گیرند که آیا باقی محتوا را بخوانند یا خیر. پس حتما به این نکته توجه کنید که چیزی که می نویسید آنقدر جذاب باشد که کاربر را به اقدام ترغیب کند.

بیشتر بخوانید!!  ثبت دستی آدرس سایت یا پست مطلب در گوگل

به ریسپانسیو بودن سایت توجه کنید

ترافیک موبایل تقریباً نیمی از کل ترافیک وب را تشکیل می دهد، بنابراین یک تجربه کاربری خوب از گوشی های موبایل بسیار مهم است. اگر سایت شما به سرعت بارگذاری نشود و تجربه کاربری خوبی ارائه نکند، کاربران سایت خود را از دست می دهید. بنابراین برای حفظ کاربران سایت خود حتما به واکنش گرایی سایت خود دقت کنید. قالب انفولد و آوادا و بی تم کاملا ریسپانسیو هستد ودر تمام صفحات و دستگاه ها به خوبی نمایش داده می شود.

محتوای جذاب در سایت بگذارید

برای کاربران سایت خود محتوای جذاب و کاربردی تولید کنید این محتوا می تواند شامل تصاویر و ویدئو و متن و یا صوت باشد. در مورد تولید محتوا باید دقت کنید که جالب و آموزنده و جدید باشد.

افزونه های کاربردی انتخاب کنید

برای بالا بردن امکانات سایت خود باید افزونه نصب کنید، افزونه های ضروری برای سایت شرکتی مانند افزونه های سئو و امنیتی می باشند. البته کد نویسی قالب های انفولد و آوادا کاملا سئو فرندلی است و با بیشتر افزونه ها سازگارند.

در این مقاله مهم ترین ویژگی های طراحی سایت شرکتی را بیان کردیم. امیدواریم با رعایت این نکات یکی از بهترین سایت های شرکتی را طراحی کنید.

 

امتیاز به این مطلب post

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

افزونه تنظیمات گالری تصویر ووکامرس

افزونه تنظیمات گالری تصویر ووکامرس

توضیحات افزونه  تنظیم گالری تصاویر محصول بر اساس هر محصول. (توجه: به طور کامل با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *