شنبه , اردیبهشت 15 1403
انجام پایان نامه

انجام پایان نامه های بدون کپی چیست؟

انجام پایان نامه بدون کپی، یک صحبت کاملا اشتباه است ولی باتوجه به وضعیت پروپوزال ها و پایان نامه های نوشته شده در این سال ها، نوشتن این مقاله به یک ضرورت تبدیل شده است. اغلب افراد یا مؤسسات به عنوان تبلیغ به انجام پایان نامه بدون کپی اشاره دارند، در حالیکه در انجام یک پژوهش علمی، کپی کردن اصلا معنایی ندارد و تمام پایان نامه ها باید براساس اصول علمی انجام شوند و این اصول در تمام جهان یکسان است. انجام پایان نامه عالی، شامل رعایت اصول علمی در هر مرحله از پژوهش می باشد. ما باید به دنبال انجام پژوهش های باکیفیت و براساس اصول علمی باشیم نه این که چون پایان نامه ای بدون کپی است، یعنی پایان نامه خوبی نوشته ایم.

انجام پایان نامه

 

تشخیص پایان نامه بدون کپی با همانند جویی

یکی از بزرگترین اشتباهات دانشجویان در انجام پایان نامه بدون کپی، رفتن به دنبال همانند جویی های انجام شده در سایت های مشکل دار ایرانی است. هیچ پایان نامه در حال حاضر با سایت های ایرانی موجود، نمی تواند همانند جویی معتبری داشته باشد.همانند جویی انجام پایان نامه، که در این سال ها جهت کاهش کپی برداری یا داده سازی در انجام پایان نامه، در سایت های مرجع همانندجویی شکل گرفت،در حال حاضر به یک مشکل یا معضل تبدیل شده است. عدم کیفیت این سایت ها در تشخیص یا شناسایی جملات کپی پیست شده از پایان نامه ها در این سال ها منجر به افزایش درصد همانند جویی در پایان نامه هایی شده است که دارای کیفیت بالا هستند. دلیل این مشکلات ناشی از عدم طراحی مناسب این سایت ها مانند سایت پژوهشیار می باشد که دارای مشکلات بزرگی در طراحی این نرم افزارها است. به طور مثال، در انجام بهترین پایان نامه مدیریت، اغلب دانشجویان مدیریت بدون توجه به رعایت مراحل علمی، به دنبال بررسی بارگزاری متن خود در این سایت ها هستند که اغلب با تغییر بعضی از جملات و کلمات مشخص شده، می توان درصد این همانند جویی ها را کاهش داد.

بیشتر بخوانید!!  لیموهاست بهترین ارائه دهنده هاست لینوکس

انجام پایان نامه

 

شناسایی مشکلات پایان نامه

اما مشکلات پایان نامه ها را چگونه اساتید و داوران تشخیص می دهند. این اشتباهات از عدم پیوستگی بین مطالب و فصل های پایان نامه و اشتباه در انتخاب روش تحقیق و عدم پیاده سازی نرم افزار روش تحقیق و مراحل آن، به راحتی قابل تشخیص هستند و نیازی به سایت های همانند جویی نمی باشد.اشتباهات در ترتیب مراحل و روند اصلی روش تحقیق تا دستیابی به هدف اصلی، مشخص می باشد.اساتید با تجربه و با مهارت علمی، به راحتی می توانند این پایان نامه های کپی را تشخیص دهند. پایان نامه های کپی شده، دارای نشانه هایی واضح در فصل های چهارم و پنجم و مقایسه آن با فصل های قبلی می باشند که دانشجویان با آموزش های تخصصی پروپوزال، پایان نامه و سپس جلسه دفاع می توانند این موارد را کشف کنند. دوره های تخصصی پایان نامه در سایت مهرداد سیویل توسط مهندس مهرداد حمصیان، آموزش داده شده است. گذراندن این دوره های تخصصی به ما کمک می کند تا درگیر پایان نامه های اشتباه و کپی شده نشویم.

هزینه های پایان نامه

هر پایان نامه دارای هزینه های مشخصی است که محقق باید آن ها را رعایت کند ولی در انجام پایان نامه بدون کپی این مراحل قطعا رعایت نمی شود. اغلب این پایان نامه ها، با هزینه های غیرمعقول به دانشجویان ارائه می شوند. ارزان بودن این پایان نامه ها، دانشجویان را تحریک می کند تا به سراغ این شرکت های تقلبی پایان نامه بروند. هر پایان نامه دارای هزینه های مختلفی از انتخاب موضوع تا نگارش بخش های مختلف پروپوزال و سپس نگارش فصل های پایان نامه و سپس وارد کردن داده های واقعی در نرم افزار و تحلیل آن، می باشد.

بیشتر بخوانید!!  لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا

 

داده سازی در فصل چهارم

داده سازی یکی از شایع ترین مشکلات پایان نامه های کپی شده است که شامل عدم جمع آوری اطلاعات، عدم وارد کردن داده ها در نرم افزارهای تحلیل و سپس عدم دانش تخصصی روش تحقیق و سپس نتیجه گیری می باشد. داده سازی کردن به معنی عدم انجام یک پایان نامه عالی است.داده در این مرحله ساخته می شود. به طور مثال در انجام بهترین پایان نامه مدیریت ساخت، دانش تخصصی می بایست از طریق پرسشنامه یا مصاحبه جمع آوری گردد و سپس داده ها وارد نرم افزارهای مدیریتی برای تحلیل گردد و هر یک از این مراحل نیاز به دانش تخصصی در کنار هزینه و زمان دارد که اغلب مؤسسه ها با کپی زدن می توانند تمام این مراحل علمی را دور بزنند و مشکلات متعددی برای دانشجویان ایجاد می کنند.

 

آموزش پاورپوینت پایان نامه

آموزش پاورپوینت و جلسه دفاع، یکی از مهم ترین مهارت های مورد نیاز برای ارائه نهایی پایان نامه است که نیاز به دانش تخصصی در بخش های مختلف از جمله طراحی آموزشی پاورپوینت، نحوه سخنرانی علمی دانشجو، متقاعدسازی علمی اساتید در روز دفاع و هزاران نکته علمی دیگر دارد که دانشجویان می توانند با شرکت در دوره جامع جلسه دفاع در سایت مهرداد سیویل در مدت زمان کوتاهی بر این مهارت ها، تسلط پیدا کنند.آگاهی و آموزش تخصصی، یکی از بهترین راه ها برای برون رفت از مشکلات پایان نامه است که اگر دانشجویان با تمرکز بیشتری به آن ها بپردازند می توانند در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایند و از طرفی از پایان نامه نوشته شده، بهترین استفاده را برای مهاجرت تحصیلی و یا ادامه تحصیل دکترا، فراهم نمایند.

ایجاد رزومه با چاپ مقاله

یکی از موارد مهم برای چاپ مقاله برای مصاحبه، استخراج مقاله از پایان نامه ما است. اما استخراح مقاله با کیفیت، منوط به کیفیت بالای پایان نامه براساس اصول است. هر چقدر پایان نامه شما، از نظر کیفیت بالاتر باشد منجر به یک مقاله با کیفیت می شود. اما اگر پایان نامه شما، کپی و دارای کیفیت ضعیف است، نمی توانیم استخراج مقاله با کیفیت را داشته باشیم(مهرداد حمصیان، سایت مهرداد سیویل). برای نگارش و سپس چاپ مقاله ، در ابتدا باید یک مقاله براساس اصول علمی نگارش شود. آن چیزی که در مصاحبه تجزیه و تحلیل می گردد، در ابتدا اعتبار مقاله انجام شده می باشد. در اعتبار و کیفیت انجام مقالات معتبر، موارد زیر بسیار مهم و ضروری می باشند:

بیشتر بخوانید!!  10 نکته مهم برای خرید تلفن ویپ رومیزی

کیفیت مقالات استفاده شده در متن مقاله چاپ شده

پیوستگی و رعایت ترتیب مراحل انجام پژوهش

انتخاب درست روش تحقیق انتخابی مقاله

انجام گام به گام روش تحقیق و پیاده سازی آن

انجام نرم افزار جهت تجزیه و تحلیل داده ها و اعتبارسنجی

تناسب بین موضوع مقاله با عنوان پایان نامه ارشد دانشجویان

پاسخ دهی درست دانشجو به سؤالات مربوط به انجام مقاله در جلسه مصاحبه

خدمات انجام پایان نامه تخصصی

جهت مشاوره و انجام صفر تا صد پايان نامه و جلسه دفاع با شماره ارتباطی ٠٩١٣٣٨٦٢٧٧٦ در تلگرام و واتس اپ در ارتباط باشيد ؛ جهت پاسخ گویی سریعتر و تخصصی تر ، رشته و گرایش خود را در تلگرام یا واتس آپ ارسال نمایید (اولويت با پيام های تلگرامی است))

مشاوره تخصصی موضوع پایان نامه

نگارش و مشاوره پروپوزال در بخش های مختلف آن

اصول علمی پایان نامه در هر محله

یادگیری مهارت های آموزشی برای دفاع پایان نامه در مقابل استاد راهنما

یادگیری مهارت های سخنرانی برای جلسه دفاع پایان نامه در مقابل اساتید در روز دفاع

یادگیری مهارت های نوشتن فصل ها و خروجی نرم افزارها

3/5 - (2 امتیاز)

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

فروشگاه برتر قطعات لوازم خانگی

معرفی ۳ فروشگاه برتر قطعات لوازم خانگی

انتخاب یک فروشگاه مناسب و قابل اعتماد برای خرید قطعات لوازم خانگی واقعا سخت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *