شنبه , اردیبهشت 1 1403

بهترين افزونه های وردپرس

بهترين افزونه های وردپرس

قطعا يكی از پرطرفدارترين و محبوب ترين سيستم هاي مديريت محتوا برای طراحی سايت ها، ورد پرس مي باشد كه هر روز نيز به كاربران آن افزوده شده و كسب و كار هاي آنلاين بی شماری نيز از اين از اين سيستم استفاده می كنند. يكي از كاربردی ترين ابزارهای آن براي ارتقا سطح وب سايت ها،  پلاگين محبوب ورد پرس است.

در اينجا مايليم تا به شما بخشی از بهترين افزونه های ورد پرس را معرفی كنيم. با ما همراه باشيد.

 

 پركاربرد ترين پلاگين هاي ورد پرس

EVEREST FORMS

فرقي ندارد كه وب سايت شما به چه منظوري باشد، قطعا يكي از مهم ترين بخش وب سايتتان، بخش تماس با ما است. به هر حال شما به منظور هاي مختلفي به بخش تماس با ما نياز پيدا مي كنيد، از جمله آن مي توان به دريافت سفارشات مشتريان، دريافت فيدبك از بازديدكنندگان سايتتان و… است. بنابراين براي يك وب سايت كاري مهم ترين بخش آن، بخش تماس با ما همراه با طراحي مناسب مي باشد.

به همين منظور پلاگين EVEREST FORMS براي ايجاد فرم تماس به شما معرفي مي شود. اين پلاگين در ورد پرس با داشتن فيلد هاي عمومي و فيلد هاي پيشرفته تر به شما اجازه ايجاد فرم دلخواهتان را مي دهد.

YOAST SEO

قطعا براي هر وب سايتي موتور هاي جستجو منبع اصلي ترافيكشان محسوب مي شوند. اين باعث مي شود تا پيوسته تعداد كاربران موتورهاي جستجو اعلام شوند تا با بهينه سازي آن، تعداد كاربران به صورت صعودي افزايش يابند. يكي از بهترين پلاگين ها در اين مورد YOAST SEO براي كاربران ورد پرس است.

بیشتر بخوانید!!  دیجی داهوا و راهکارهای هوشمندسازی ساختمان داهوا

 

 

از مهم ترين كاربردهاي اين پلاگين راهنمايي شما براي ايجاد محتوايي بهتر و بهبود سُِو ورنكينگ سايت شما در نتايج جستجو مي باشد. اول از همه اين پلاگين كمك مي كند تا يك مين ورد انتخاب كنيد و از آن به مقدار مناسبي در مقاله اي كه مي نويسيد، استفاده كنيد. در واقع اين پلاگين با تحليل صفحه چك ميكند كه آيا شما از مين ورد در همه تگ هاي آلت تصويرتان، توصيف هاي متا، عناوين و كل مقاله تان استفاده كرده ايد يا نه.

AKISMET

اين پلاگين يكي از پلاگين هاي پيش فرض در ورد پرس است. در واقع كار اصلي اين پلاگين، آنتي اسپم است كه نظرات را چك كرده و از بين آن ها نظرات اسپم را فيلتر مي كند.اين پلاگين با ايجاد تاريخچه براي هر نظر به شما كمك مي كند تا بدانيد كدام يك از نظرات از طرف AKISMET يا آنتي اسپمتان در نظر گرفته شده است.  AKISMET  همچنين مي توانند نظرات تصويب شده ي كاربران را بررسي كرده و لينك هاي مشكوك و ويروسي را پاك كنند.

اين پلاگين براي سايت و وبلاگ هاي شخصي رايگان است.

JETPACK

پلاگيني بسيار قدرتمند از تيمي قوي از نرم افزار ورد پرس است. جت پك براي هر وب سايت ورد پرس يك پلاگين ضروري است. در واقع پكيجي كامل براي وب سايتتان ارايهداده و باعث موفقيت و بهبود هرچه بيشتر وب سايتتان مي شود.

JETPACK محافظ امنيت وب سايت، عملكرد يا فانكشن وب سايت، افزايش بازديد و ويو، بهينه سازي ظاهر و غيره وب سايت شما مي باشد.

بیشتر بخوانید!!  لزوم دیجیتال مارکتینگ در همه صنایع و بیزینس ها

اين پلاگين با توزيع مناسب محتواي نشر شده وب سايت شما به موتورهاي جستجو باعث افزايش فوق العاده بازديد وب سايت مي شود. به علاوه نقشه هاي سايت را طراحي كرده تا موتورهاي جستجوي بتوانند سايت شما را  پيدا و به بازديد كنندگان عرضه كنند.

استفاده از اين پلاگين ها در سراسر جهان بسيار رايج است و يكي از مناطقي كه وردپرس داراي طرفداران بسياري در آن جا هست، كشور گرجستان می باشد. شما ميتوانيد با رزرو تور تفليس ارزان به اين كشور سفر كنيد و دانسته های خود را در این زمینه افزایش دهید.

 

 

 

امتیاز به این مطلب post

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

بهترین باتری لپ تاپ چه زمانی نیاز به تعویض دارد؟

بهترین باتری لپ تاپ چه زمانی نیاز به تعویض دارد؟

باتری لپ تاپ یک قطعه الکترونیکی پیچیده ای است که از برد و سلول ها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *