شنبه , اردیبهشت 8 1403

ساخت فرم های دعوت به اقدام با گرویتی فرم

در بازاریابی دیجیتال، یک فراخوانی مناسب می تواند یک  مشتری بالقوه را به مشتری فعلی تبدیل کند. ترغیب مخاطبین به واکنش های از قبل طراحی شده می تواند آن ها را به سمت هدف مورد نظر ما سوق دهد. یک فرم دعوت به اقدام، کاربران را تشویق به تکمیل و ارسال فرم می کنند. افزونه گراویتی فرم (gravity forms)، حرفه ای ترین افزونه فرم ساز وردپرس است که با استفاده از آن در وب سایت وردپرسی خود می توانید انواع فرم ها را طراحی  کنید.

برای مثال با استفاده از فرم هایی مانند ثبت نام، با داشتن اطلاعات مشتریان می توانید مشتریان خود را بیشتر بشناسید و نیازهای آن ها را هدف قرار دهید. همچنین می توان اطلاعیه هایی مانند تغییر قیمت، جشنواره ها، تخفیف ها و … را برای آن ها ارسال کنید. بدون شک افزونه وردپرس فرم ساز گراویتی فرم در وردپرس شما را به اهدافتان نزدیک تر خواهد کرد. با استفاده از این افزونه کاربران را بنا به نیاز خود، ترغیب به تکمیل فرم های موردنظرتان خواهید کرد.

افزونه گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم ، یک اافزونه فرم ساز حرفه ای با قدرت و سرعت بالاست و تجربه کاربری خوبی را برای کاربران خود رقم بزنید. افزونه وردپرس گرویتی دارای 18 فرم آماده است و قابل اتصال به تمامی درگاه های بانکی است. در وب سایت های وردپرسی انواع فرم های مختلف مانند فرم‌های شرطی، فرم خبرنامه، خرید محصول، فرم های پرداخت، دریافت اطلاعات از کاربر، فرم رزرو، نظر سنجی، تماس و …  بدون نیاز به دانش کد نویسی، سریعا و به سادگی طراحی و ایجاد می شود. فرم‌های گرویتی فرم در همه سیستم های هوشمند مانند موبایل و تبلت و … بصورت استاندارد و کامل نمایش داده می شود. در واقع این فرم ها ریسپانسیو هستند.

بیشتر بخوانید!!  افزونه ساخت فرم تماس حرفه ای

امکانات افزونه Gravity Forms

  • سفارشی سازی آسان

ظاهر هر جزئی در فرم گرویتی تغییر دهید.

  • لایه های قابل ویرایش

برای اکثر فیلدها کاربر می تواند استایل و تغییرات دلخواه خود را برای اجزای فرم اعمال کند.

  • کلاس های تعریف شده css

با کلاس های آماده css به سرعت می توانید نام کلاس مورد نظر را اضافه می کنید. با استفاده از این کلاس های جدید، به راحتی می توانید طرح های جایگزین پیشرفته تری برای زمینه های موجود در فرم های خود ایجاد کنید.

  • +18 فرم آماده در افزونه گراویتی فرم

این افزونه بیش از 18 فرم آماده در اختیار شما قرار می دهد. همه کاربران مبتدی یا حرفه ای، با  Gravity Forms می توانند  به راحتی ساختار فرم های خود را ایجاد کنید. همچنین فرم های دلخواه خود را درون ریزی و ویرایش کنند. چند نمونه از فرم های آماده مانند: تماس با ما، استخدام، ثبت نام، در خواست نمایندگی، سفارش کالا، رویداد و …. را می توان نام برد.

ویژگی های افزونه گرویتی فرم فارسی

  • طراحی فرم های پیشرفته
  • پشتیبانی از شروط مختلف در فرم ها
  • پشتیبانی ازدرگاه های پرداخت و ایجاد فرم های با قابلیت پرداخت آنلاین
  • امکان درج کپچای گوگل
  •  ده ها افزونه جانبی
  • پیگیری فرم ها توسط کد رهگیری
  • افزودن نشانی
  • اطلاع رسانی ایمیلی بر اساس شرط های مختلف
  • بروزرسانی خودکار
  • ترتیب صحیح فیلد آوری
  • پشتیبانی از واحد پول ایران
  • ارسال پست توسط کاربران سایت
  • فیلد انتخابگر تاریخ
  • فیلد کد ملی و تایید صحت کد ملی

افزودنی های افزونه گرویتی فرمز

افزونه گرویتی فرمز اددان های بسیار زیادی دارد که هر کدام قابلیت هایی را به آن اضافه می کند.

بیشتر بخوانید!!  ویرایشگر TinyMCE Advanced برای وردپرس

 افزونه استایل پیشرفته گراویتی فرم

به کمک افزونه Gravity Forms Styles Pro می توانید استایل فرم های گرویتی فرم را تغییر دهید. همچنین از تم های آماده این افزونه که فرم ها را جذاب می کنند استفاده کنید

افزونه گرویتی ویو 

به کمک افزونه GravityView می توان ورودی های گرویتی فرم را بصورت لیست نمایش داد. همچنین امکان ویرایش یا حذف ورودی ها را به کاربر داد. این مجموعه همراه با 13 افزونه جانبی است که هر کدام قابلیت هایی را به افزونه گرویتی ویو اضافه می کنند.

 افزونه ورودی فارسی گرویتی فرم

با استفاده از افزونه Gravity forms Persian Characters می توان فیلدهای ورودی را محدود به کارکترهای صفحه کلید فارسی یا محدود به کارکترهای انگلیسی کرد.

مجموعه افزودنی های گرویتی پرکس گرویتی فرمز

با این مجموعه ویژگی های متعدد و متنوعی را می توان به افزونه گراویتی فرم اضافه کرد.  مجموعه افزودنی های گرویتی پرکس گرویتی فرمز شامل یک افزونه اصلی و 32 افزونه کاربردی و سبک می باشد که با نصب هریک آن ها ویژگی یا ویژگی های جدیدی به گرویتی فرمز اضافه خواهد شد.

همنطور که گفتیم دعوت کاربر به اقدام به عملی مشخص موجب بالارفتن تعامل کاربر با سایت و در نتیجه نرخ تبدیل در سایت شود. این دعوت به عمل به روش های مختلف مثل یک پیغام، یک لینک یا دکمه یا تکمیل یک فرم باشد. و نتیجه آن رسیدن به اهدافی مانند ثبت نام، تکمیل اطلاعات، افزایش اعضای خبرنامه ایمیل، افزایش فروش، تشویق کاربران به شرکت در یک نظرسنجی، بالابردن ترافیک سایت و ….می باشد. افزونه فرم ساز گرویتی فرم بهترین افزونه برای رسیدن به این اهداف است.

بیشتر بخوانید!!  افزونه وردپرس نمایش مطالب بر اساس دسته بندی موضوعات

در راست چین افزونه اورجینال گرویتی فرم خریداری، راست چین و بومی سازی شده است.  با خرید و دانلود گرویتی فرم فارسی از راست چین از بروزرسانی دائمی و همیشگی این محصول و هم چنین پشتیبانی 6 ماهه تیم ما بهره مند شوید.

امتیاز به این مطلب post

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

افزونه فارسی پاپ آپ وردورس

افزونه فارسی نمایش پنجره پاپ آپ در صفحه اصلی سایت

تنظیمات این افزونه فارسی می باشد . دانلود افزونه نمایش پنجره پاپ آپ در صفحه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *