جمعه , اردیبهشت 7 1403

نکات مهم در سفارش تولید محتوا سایت که باید بدانید

سفارش تولید محتوا یکی از روش‌هایی است که می‌توانید محتوای سایت خود را تامین کنید. محتواهای متنی، صوتی و تصویری به طور کلی نقش زیادی در جذب مخاطبان هدفمند و حتی جلب رضایت گوگل دارد. اما نکته مهم این است که تنها خود محتوا مهم نیست. بلکه این مهم است که محتوا چه کیفیتی دارد، چه کسی آن را انجام می‌دهد و بسیاری دیگر از موارد که برای سفارش دادن تولید محتوا به آن نیاز دارید.

سفارش تولید محتوا سایت چیست؟

بدون شک همه شما با گوگل و موتور جستجوی معروفش آشنایید. این موتور جستجو به طور روزانه به بیش از 1 میلیارد سوال مردم در سراسر جهان پاسخ می‌دهد.

اما این پاسخ‌ها از کجا می‌آیند؟ خیلی ساده است. افرادی که تخصص یا مهارتی دارند، وب سایت خود را راه اندازی کرده و به سوالات و نیازها پاسخ می‌دهند. این یعنی تولید محتوا. یا چیزی که حاوی اطلاعات مفید است.

اما آیا همه توانایی یا وقت تولید محتوا دارند؟ بدون شک پاسخ هر دو سوال منفی خواهد بود. بنابراین برای حل این مشکل شرکت‌هایی وجود دارد که در زمینه سفارش تولید محتوا سایت فعالیت دارند. این شرکت‌ها با نویسندگان ماهر و خبره‌ای همکاری دارند و هر کدام از این نویسندگان خود نیز در زمینه‌های خاصی فعالیت می‌کنند.

بنابراین شما در هر زمینه‌ای که بخواهید محتوا برایتان تولید شود، نویسنده یا نویسندگان ماهری این کار را انجام خواهند داد.

برای مثال وب سایت seoedu در زمینه سفارش تولید محتوا فعالیت کرده و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. این سایت نه تنها تولید محتوا را با هزینه‌ای عالی انجام می‌دهد، بلکه تمامی محتوا تنها به شرط باکیفیت بودن و دارا بودن عکس‌های باکفیت تحویل شما داده می‌شوند.

چرا باید برای وب سایت خود سفارش تولید محتوا دهیم؟

برای نوشتن محتواهای وب سایت خود می‌توانید از روش‌های زیر کمک استفاده کنید که با هم آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

1: خودتان کار تولید محتوا را برعهده بگیرید

2: یک نویسنده فریلنسر برای آن استخدام کنید.

3: از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ و برون سپاری پروژه‌ خود استفاده کنید.

بدون شک هر کدام از این روش‌ها مزیت‌ها و معایب خود را دارند. اما چیزی که بدهی است، در برون سپاری پروژه‌های خود به آژانس‌های دیجیتال مارکیتنگ، خیالتان راحت است که افراد آموزش دیده‌ای که پیش‌تر آموزش تولید محتوا، و سئو را پشت سر گذاشته‌اند، انجام کار شما را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید!!  Pet Care Services Website

حتی اگر از یک آژانس مارکتینگ اینترنتی که کار مشاوره سئو را نیز انجام دهد کمک بگیرید، می‌توانید مشکلات سایت خود را پیدا کرده و محتوهایی که سفارش می‌دهید، هدفمندتر و کاربردی‌تر خواهند بود.

مزیت سفارش تولید محتوا سایت چیست؟

سفارش تولید محتوا سایت یکی از آن کارهایی است که می‌توانید برای پیشرفت هرچه بیشتر کسب و کار خود روی آن حساب کنید. اما در نظر داشته باشید که این کار تنها خرید وقت نیست مزایای دیگری هم دارد که در ادامه بیشتر در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

_ دوست دارید همیشه یک نویسنده اختصاصی داشته باشید که محتواهای یونیک و حرفه‌ای برایتان تولید کند؟ بدون شک از این پیشنهاد هیجان زده می‌شوید. این یکی از مزیت‌های سفارش تولید محتوا متنی است.

زمانی که پروژه‌های محتوایی خود را برون سپاری می‌کنید، نویسندگانی که کار شما را انجام می‌دهند، به صورت اختصاصی محتوایی مخصوص برند و شرکت شما تولید می‌کنند. این یعنی مخاطبان شما چیزهای جدیدی برای دیدن دارند. حتی گوگل هم بیشتر به سایت‌هایی که محتوای خوب دارند اهمیت می‌دهد.

_ مزیت دیگری که بسیار در کار سایت مهم است و سفارش تولید محتوای سایت دارد، صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. فکرش را بکنید که قرار است به عنوان یک مدیر مجموعه هر روز ساعت‌ها وقت خود را پای نوشتن یک محتوا کنید. تازه اگر قواعد سئو را بلد باشید و در مورد آموزش سئو به صورت حرفه‌ای مطالعه کرده باشید. اگر علاقه دارید تا به صورت رایگان سئو را یاد بگیرید می توانید به این مقاله از وبسایت seoedu سر بزنید، جهت مشاهده مقاله روی کلمه آموزش سئو سایت کلیک کنید.

بله برای نوشتن محتوای خوب باید با قواعد روز سئو نیز آشنا باشید. پس باید علاوه بر آشنایی با تولید محتوا و یادگیری آن به فکر آموزش سئو و فراگرفتن درست آن هم باشید. این دو هرکدام هزینه‌های جداگانه‌ای برای شما همراه دارند.

اما اینجاست که اهمیت برون سپاری مشخص می‌شود. با هزینه‌ای کم برای شما محتوای خاص و یونیک تولید می‌کنند و تازه قواعد سئو را نیز در آن رعایت می‌کنند. در نتیجه هزینه و وقتی که ذخیره می‌شود، بسیار بیشتر از زمانی که است که خودتان به تولید محتوا می‌پردازید.

اما تا اینجا در خصوص این که سفارش تولید محتوا چیست و چرا اهمیت دارد صحبت کردیم. ما گفتیم که باید محتوا خوب باشد. اما از کجا بفهمیم محتوایی که سفارش داده بودیم و اکنون به دستمان رسیده یک محتوای خوب است؟ ما مهم‌ترین اصول را در ادامه ذکر کرده‌ایم.

یک محتوای خوب را تشخیص دهید

مهم‌ترین نکته در خصوص سفارش تولید محتوا سایت که باید بدانید این است که محتوای خوب دریافت کنید. با توجه به کیفیت محتوا است که می‌توانید تشخیص دهید برای شما محتوای خوبی تولید شده است یا خیر.

بیشتر بخوانید!!  Jam to this new beat!

برای تشخیص یک محتوای خوب 3 معیار عمده وجود دارد.

1: محتوا هدفمند باشد.

شاید برای خودتان هم پیش آمده باشد که محتوایی را مطالعه می‌کنید و به هرچیزی می‌رسید به جز جواب سوالی که برایش جستجو کرده بودید. این محتوا قطعا بدون هدف و برنامه نوشته شده است. اما محتوای هدفمند محتوایی است که در عین تازه بودن و یونیک بودن، دقیقا همان چیزی را به شما ارائه کند که می‌خواهید. شاخ و برگ‌های اضافی نه تنها محتوا را جذاب نمی‌کنند، بلکه مخاطب را خسته کرده و محتوا را از هدف اصلی دور می‌کند.

2: محتوا باکیفیت باشد.

کیفیت همیشه باید بر روی کمیت اولیت داشته باشد. برخی از افراد این استعداد را دارند که در 500 کلمه نیاز کاربران را رفع کنند. بنابراین اگر می‌خواهید محتوای باکیفیت داشته باشید، بر روی مقیاس‌های کمیتی مانند تعداد کلمات پافشاری نکنید. مهم هسته و مغز محتوا است که مخاطب را جذب کند.

3: محتوا اثر بخش باشد.

فرض کنید برای خرید رپورتاژ آگهی و نوشتن آن اقدام کرده‌اید. این محتوا قطعا باید آنقدر اثربخش باشد که دیگران را مجاب به دریافت محصول یا خدمات از شما کند. اینجاست که محتوای اثر بخش مشخص می‌شود. محتوایی که می‌تواند روی ذهن مخاطب اثر گذاشته و در آخر او را دعوت به انجام کاری کند.

_ تولید محتوا باید منظم باشد

وقت همان چیزی است که شما و سایت‌تان اصلا برای هدر دادن ندارید. اگر زمان‌هایی که شما برای تولید محتوای منظم صرف می‌کنید را کنار هم بگذارید، به یک وب سایت منظم می‌رسید که مخاطبان و خود گوگل به سادگی نظم آن را دیده و به آن امتیاز مثبت خواهند بخشید.

در سفارش تولید محتوا سایت شما محتواهای خود را به صورت منظم و در زمان‌هایی که خودتان نیاز دارید، دریافت می‌کنید. بنابراین شما نسبت به رقبایی که کارهای خود را بدون نظم خاصی انجام می‌دهند، چند قدم جلوتر هستید.

پس در حین سفارش تولید محتوا برای سایت خود به نظم مجموعه توجه کنید. مجموعه‌های منظم توانایی مدیریت کارها را داشته و می‌توانید روی آن‌ها برای محتوای خوبشان حساب کنید.

_ یونیک بودن محتوا

اما شاید اصلی‌ترین اصلی که در سفارش تولید محتوا باید به آن توجه کنید، یونیک بودن محتوا باشد. دنیای امروز دنیای اطلاعات تازه و نوینی است که مردم دوست دارند در سریع‌ترین حالت ممکن آن را دریافت کنند. هیچکس دوست ندارد اطلاعاتی را دریافت کند که قدیمی شده و کسی هم به آن‌ها توجهی نشان نمی‌دهد.

اینجاست که اهمیت محتوای یونیک و اختصاصی مشخص می‌شود. استفاده از محتواهایی که تنها مخصوص شما هستند شما را به یک منبع معتبر تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید!!  Dropcaps

حتما در حین سفارش محتوا برای وب سایت خود روی یونیک بودن آن حساب کنید. نویسندگان خبره و خلاق می‌توانند آنچه را که نیاز دارید را کاملا اختصاصی برای‌تان تولید کنند.

_ شناخت مخاطب

تیم‌هایی که در زمینه تولید محتوا به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند، مخاطبان کسب و کارهای مختلف را می‌شناسند. بدون شک کار کردن با کسانی که می‌دانند کسب و کار شما چه چیزی را نیاز دارد موهب بزرگی است.

تیم‌های محتوا نویسی اغلب متشکل از کسانی که است که به صورت تخصصی روی شناخت مخاطب و حتی بررسی همه جانبه محتواهای ارزشمند و تفکیک آن‌ها از محتواهای بی‌ارزش کار می‌کنند.

بنابراین منطقی است که بخواهید پروژه‌های خود را به کسانی بسپارید که نه تنها با کسب و کار شما و نیازهایش آشنایی دارند، بلکه مخاطبان و نیازهای آن‌ها را نیز می‌شناسند.

این همان محتوای باکیفیت و ارزشمندی است که بیزینس شما به آن نیاز پیدا می‌کند. نوشته‌هایی که مخاطبان شما به آن نیاز داشته و برای خواندن ادامه آن‌ها بارها به سایت شما سر میزنند.

سفارش تولید محتوا آنلاین در seoedu

یکی از بهترین وبسایت هایی که شما می توانید از آن خدمات تولید محتوا را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید، وبسایت seoedu می باشد. ما در تیم seoedu در تلاشیم تا همیشه بهترین کیفیت را در محتوا رعایت کنیم و از این طریق به کسب و کار شما و همینطور رشد وبسایت شما در دنیای وب کمک کنیم.

ما در تیم تولید محتوا با برگزاری جلسات آموزشی متعدد برای نیروها در تلاش هستیم تا همیشه به روزترین نکات و قواعد را در محتواهای سفارشی شما رعایت کنیم.

خوشحالیم که تا این لحظه میزبان سفارش بسیاری از برندهای بزرگ کشور بوده ایم و توانسته بر سر عهد و قول خود که همان تحویل محتوا فوری با کیفیت بالا بوده، بمانیم.

از مهمترین مزیت های تیم محتوایی ما، مبحث ویرایش محتوا بعد از تحویل می باشد، در صورتی که محتوا دچار مشکل یا عیب و نقصی باشد ما در کوتاه ترین زمان محتوا را ویرایش و مجدد به شما تحویل خواهیم داد تا بتوانیم به شما بهترین کیفیت را ارائه دهیم.

جهت ثبت سفارش تولید محتوا می توانید از طریق پنل کاربری وبسایت seoedu.ir اقدام نمایید.

‌نتیجه گیری

ما در این مطلب به طور مفصل در مورد نکاتی صحبت کردیم که باید در حین سفارش تولید محتوا به آن توجه کنید. یک تیم حرفه‌ای و کاربلد می‌تواند نه تنها هزینه‌های اضافی شما را کاهش دهد، بلکه به شما کمک می‌کند بتوانید هرچه زودتر به موفقیتی که مدنظرتان است برسید. نقش محتوا و برون سپاری آن به افراد متخصص را دست کم نگیرید. در این زمینه seoedu جزو بهترین‌ها به حساب می‌آید. وب سایتی که به کمک نویسندگان خبره در زمینه‌های مختلف به تولید محتوا می‌پردازد. انجام سفارش در seoedu بسیار ساده بوده و در کمترین زمان ممکن بهترین محتوا را دریافت خواهید کرد.

امتیاز به این مطلب post

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

Trip Notes

Phasellus malesuada consequat metus, a accumsan libero dapibus ut. Nunc venenatis ut libero vitae porta. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *