سه شنبه , اسفند 29 1402
بهترین افزونه های فایروال وردپرس
بهترین افزونه های فایروال وردپرس

بهترین افزونه های فایروال وردپرس

آیا شما به دنبال بهترین پلاگین فایروال وردپرس برای وب سایت خود هستید؟ پلاگین های فایروال وردپرس از وب سایت شما در برابر هک، نیروی بی رحمانه و حملات انکار سرویس (DDoS) محافظت می کند. در این مقاله، ما بهترین پلاگین های فایروال وردپرس را مقایسه خواهیم کرد.

پلاگین فایروال وردپرس چیست؟

پلاگین فایروال وردپرس (همچنین به عنوان فایروال وب برنامه یا WAF شناخته می شود)، به عنوان سپر بین وب سایت شما و تمام ترافیک ورودی عمل می کند. این فایروال های وب کاربردی، ترافیک وب سایت شما را نظارت می کنند و بسیاری از تهدیدات امنیتی مشترک را قبل از رسیدن به سایت وردپرسی خود، مسدود می کنند.

به غیر از بهبود قابل توجه امنیت وردپرس شما اغلب این فایروال های وب کاربردی وب سایت خود را نیز افزایش می دهد و عملکرد را افزایش می دهد.

دو نوع رایج پلاگین فایروال وردپرس وجود دارد.

DNS Level Web Firewall – این فایروال وب سایت را از طریق سرورهای پروکسی ابری خود هدایت می کند. این اجازه می دهد تا آنها فقط ترافیک واقعی را به سرور وب خود ارسال کنند.

Application Level Firewall – این افزونه های فایروال پس از رسیدن به سرور شما، قبل از بارگذاری بیشتر اسکریپت های WordPress ترافیک را بررسی می کنند. این روش به اندازه فایروال سطح DNS در کاهش بار سرور محدود نیست.

توصیه می کنیم از یک فایروال سطح DNS استفاده کنید زیرا در شناسایی ترافیک وب سایت واقعی نسبت به درخواست های بد بسیار خوب عمل میکنند .

آنها این کار را با ردیابی هزاران وب سایت، مقایسه روند، جستجوی بوت نت ها، IP های نامناسب شناخته شده و مسدود کردن ترافیک به صفحاتی که کاربران شما به طور معمول هرگز درخواست آن را انجام نمی دهند.

قابل ذکر است، فایروال وب سایت سطح DNS به طور قابل توجهی فشار سرور میزبانی وردپرس را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید!!  کد .htaccess محافظت از فایل wp-config افزایش سطح امنیت سایت

پس از گفتن این، نکته بیایید نگاهی به بهترین پلاگین های فایروال وردپرس که می توانید برای محافظت از وب سایت خود استفاده کنید.

1)

Sucuri پیشرو شرکت امنیتی وب سایت برای وردپرس است. آنها فایروال سطح DNS، نفوذ و پیشگیری از حملات بیرونی، و همچنین خدمات حذف مخرب و لیست سیاه را ارائه می دهند.

تمام ترافیک وبسایت شما از طریق سرورهای Cloudproxy خود که هر درخواست اسکن می شود، می رود. ترافیک قانونی مجاز است که از طریق آن عبور کند و تمام درخواست های مخرب مسدود می شوند.

Sucuri همچنین عملکرد وب سایت خود را با کاهش بار سرور از طریق بهینه سازی ذخیره سازی، شتاب وب سایت و Anycast CDN (همه شامل) بهبود می بخشد. این وب سایت شما را در مقابل تزریق SQL، XSS، RCE، RFU و تمام حملات شناخته شده محافظت می کند.

راه اندازی WAF خود بسیار آسان است. شما باید یک رکورد DNS را به دامنه خود اضافه کنید و به جای وب سایت خود به Cloudroxy Sucuri تنظیم کنید.

قیمت گذاری این سرویس فایروال برای وردپرس مخصوص سایت های امنیتی: سالانه با قیمت 199.99 دلار در سال صورت می گیرد.

درجه: A +

2. Cloudflare

Cloudflare برای سرویس CDN رایگان خود که شامل حفاظت DDoS اولیه نیز می باشد شناخته شده است. با این حال، برنامه رایگان آنها شامل فایروال نرم افزار وب نیست. برای WAF شما باید برای برنامه Pro ثبت نام کنید. یکسری خدمات جزئی رایگان هست .

Cloudflare همچنین یک فایروال سطح DNS است که به این معنی است که ترافیک شما از طریق شبکه خود می رود. این عملکرد وب سایت شما را بهبود می بخشد و زمان خرابی را در صورت عدم ترافیک زیاد کاهش می دهد.

برنامه Pro تنها شامل حفاظت از DDoS در برابر حملات لایه 3 است. برای محافظت در برابر حملات پیشرفته DDoS لایه 5 و 7، شما حداقل باید برنامه کاری خود را داشته باشید.

بیشتر بخوانید!!  کد اچ تی اکسس غیر فعال کردن فایل xmlrpc.php وردپرس

قیمت گذاری: از $ 20 / month برای برنامه Pro و $ 200 / month برای کسب و کار.

درجه: A

3. SiteLock

SiteLock یکی دیگر از شرکت های امنیتی وب سایت شناخته شده است که ارائه فایروال نرم افزار وب، حفاظت از DDoS، اسکن بدافزار و خدمات حذف را ارائه می دهد.

WAF SiteLock یک فایروال سطح DNS با سرویس CDN است که در همه برنامه ها برای بهبود عملکرد وب سایت شما در نظر گرفته شده است. آنها اسکن های مخرب روزانه، نظارت تغییر فایل، ( مانیتورینگ فایل و فولدر در واقع لوگ کامل از هر فایلی که در هاست آپلود شود ) هشدارهای امنیتی و حذف بدافزار را ارائه می دهند.

همه برنامه ها شامل حفاظت DDoS اولیه است، در حالی که حفاظت پیشرفته DDoS به عنوان افزودنی در دسترس است. آنها همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا مهر و موم SiteLock خود را در وب سایت های خود نمایش دهند.

آنها همچنین با بسیاری از شرکت های میزبانی همکاری کرده اند تا طرح اولیه خود را به عنوان یک افزونه ارائه دهند.

قیمت گذاری: شروع  هزینه 299 دلار در سال

درجه: B +

 

4. Wordfence Security

Wordfence یک پلاگین امنیتی محبوب وردپرس با فایروال داخلی وب سایت است. سایت وردپرسی شما را در برابر نرم افزارهای مخرب، تغییرات فایل، تزریق SQL و غیره نظارت می کند. همچنین وب سایت شما را در مقابل DDoS و حملات خشونت بار محافظت می کند.

Wordfence یک فایروال سطح کاربرد است که بدان معنی است که فایروال بر روی سرور شما فعال می شود و ترافیک بد قبل از بارگذاری وب سایت شما مسدود می شود.

این کارآمدترین راه برای جلوگیری از حملات نیست. تعداد زیادی از درخواست های بد باعث افزایش بار بر روی سرور شما میشود.

بیشتر بخوانید!!  فایل زیلا – نرم افزار مدیریت FTP

Wordfence همراه با اسکن های امنیتی بر روی تقاضا اسکن و برنامه ریزی شده است. همچنین به شما اجازه می دهد تا به صورت دستی ترافیک را نظارت کنید و از IP های مشکوک به دنبال مستقیم از منطقه مدیریت وردپرس خود جلوگیری کنید.

برای به دست آوردن فایروال سطح پیشرفته باید از نسخه پرو استفاده کنید .

نسخه پلاگین اصلی رایگان است. شامل امکانات اولیه است .

قیمت حق بیمه نسخه پرو از 99 دلار در سال برای مجوز یک سایت شروع می شود.

درجه: B

5. BulletProof Security

BulletProof امنیت یکی دیگر از پلاگین های محبوب وردپرس است. این نرم افزار دارای یک فایروال داخلی، امنیت ورود، تهیه پشتیبان دیتابیس، حالت نگهداری و چندین ترفند امنیتی برای محافظت از وب سایت شما می باشد.

امنیت BulletProof یک تجربه کاربری بسیار خوبی را ارائه نمی دهد و بسیاری از مبتدیان ممکن است نتوانند درک کنند چه کاری باید انجام شود. این کار با یک سیستم تنظیم که به طور خودکار فایل های .htaccess وردپرس شما را به روز می کند و امکان محافظت از فایروال را فراهم می کند.

این یک اسکنر فایل برای بررسی کد مخرب در وب سایت شما نیست. نسخه پرداخت شده از افزونه ویژگی های اضافی برای نظارت بر نفوذ و فایل های مخرب در پوشه بارگذاری وردپرس شما ارائه می دهد.

قیمت گذاری: پلاگین اساسی رایگان. نسخه نرم افزار هزینه 59.95 دلار برای سایت های نامحدود و پشتیبانی طول عمر است.

درجه: C

سخن آخر استفاده از افزونه های فایروال برای وردپرس سطح استفاده از رم و cpu هاست ( بخصوص هاست های اشتراکی ) را افزایش میدهند . بهترین روش از نظر من استفاده از DNS Level Web Firewall برای جلوگیری از ddos میباشد .

موفق باشید .

نظر فراموش نشه .

 

امتیاز به این مطلب post

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

نحوه پیاده سازی و نگهداری ISMS مطابق با ISO 27001

نحوه پیاده سازی و نگهداری ISMS مطابق با ISO 27001

ISO 27001 یکی از محبوب ترین استانداردهای امنیت اطلاعات در جهان است که بهترین روش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *