یکشنبه , اردیبهشت 9 1403
دکتر امیر حیدریان در تورنتو

بیوگرافی دکتر امیر حیدریان تورنتو

دکتر امیر حیدریان تورنتو ، دندانپزشک با تجربه و تخصص در زمینه بیماری‌های فک و دندان و لثه، پس از سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در کانادا، به زادگاه خود ایران بازگشته است. او معتقد است که دندان‌های زیبا و شکیل می‌تواند باعث بالا بردن سطح اعتماد به نفس افراد شود.

**زندگینامه و معرفی اجمالی:**

دکتر حیدریان در سال 1346 در یک خانواده ایرانی ساکن قم متولد شد. او از همان دوران کودکی به رشته دندانپزشکی علاقه‌مند بود و برای رسیدن به این هدف، تمام تلاش خود را کرد. در سال 1363، دیپلم خود را از دبیرستان 22 بهمن شهرزیبا دریافت کرد.

او سپس برای ادامه تحصیل به کانادا مهاجرت کرد و در دانشگاه یورک و دانشگاه تورنتو به تحصیل در رشته دندانپزشکی پرداخت. در سال 1996، با درجه ممتاز از دانشگاه تورنتو فارغ‌التحصیل شد.

پس از فارغ‌التحصیلی، دو سال در شهرهای ولند و آبشار نیاگارا به کار مشغول شد. سپس در سال 1998، مطب خود را در تورنتو افتتاح کرد. او در طول این سال‌ها، خدمات دندانپزشکی باکیفیتی را به بیماران خود ارائه داده است.

دکتر امیر حیدریان در تورنتو

**تحصیلات حرفه‌ای و سرتیفیکت‌ها:**

دکتر حیدریان همواره به یادگیری و ارتقای دانش خود اهمیت می‌دهد. او در طول سال‌های فعالیت خود، دوره‌های آموزشی متعددی را در زمینه دندانپزشکی زیبایی و سایر زمینه‌های مرتبط، گذرانده است. او همچنین دارای گواهینامه‌های متعدد از انجمن‌های دندانپزشکی معتبر است.

**علاقمندی‌ها و روزمرگی‌ها:**

دکتر حیدریان علاوه بر کار، به فعالیت‌های مختلفی علاقه‌مند است. او عاشق طبیعت و گلکاری است و در فراغت خود، بیشتر وقت خود را در باغ خود می‌گذراند. او همچنین به ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی، اسب‌سواری، اسکواش و پینگ‌پنگ علاقه دارد.

بیشتر بخوانید!!  چگونه مشکل عدم شناسایی نمایشگر دوم توسط ویندوز 11 را حل کنیم؟

دکتر امیر حیدریان در تورنتو

**در پایان:**

دکتر امیر حیدریان، دندانپزشکی با تجربه و تخصص است که به بیماران خود اهمیت می‌دهد. او معتقد است که مناسب‌ترین درمان‌ها و خدمات دندانپزشکی می‌تواند برای هر مراجعه‌کننده یک تجربه مثبت و دلپذیر باشد.

5/5 - (4 امتیاز)

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

آشپزخانه مجهز به اینترنت اشیا این مزایا را دارد

آشپزخانه مجهز به اینترنت اشیا این مزایا را دارد

تصور کنید وارد آشپزخانه می‌شوید، قهوه‌ساز هوشمندتان با صدای دلنشینی به شما صبح بخیر می‌گوید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *