یکشنبه , اردیبهشت 9 1403
سیستم مورد نیاز برای طراحی سایت
سیستم مورد نیاز برای طراحی سایت

سیستم مورد نیاز برای طراحی سایت

یکی از سوالات رایجی که شاید شما عزیزان نیز داشته باشید این است که سیستم مورد نیازبرای طراحی سایت چه نوع سیستمی است و باید چه مشخصاتی را داشته باشد؟ همچنین ممکن است این سوال نیز داشته باشید که حداقل سیستم مورد نیاز برای طراحی سایت چیه و آیا باید سیستم ما از سخت افزار قدرتمند برخوردار باشد؟ تا انتهای این مقاله از وبسایت فارس وب به نشانی اینترنتی www.farsweb.net با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم.

سیستم مورد نیاز برای طراحی سایت

شاید ندانید ولی طراحی وب سایت دارای زمینه های مختلفی بوده و هر کدام از این بخش ها به ابزارها و منابع متفاوتی نیاز دارند و به همین خاطر نمی توانیم از یک نسخه برای همه زمینه های خاص و عمومی در طراحی سایت استفاده کنیم، به عنوان مثال اگر در زمینه درمانی, طراحی سایت پزشکی را مدنظر قرار دهیم, در این نوع از طراحی سایت ما به سیستم قوی نیاز نداریم چرا که بدون در نظر گرفتن موارد خاص، نیاز به سیستم خاص نخواهد بود و ساده می باشد.

اما به طور کلی اگر بخواهیم سیستمی را معرفی کنیم که بیش از 90 درصد زمینه های طراحی سایت را بتواند نیاز افراد را برآورده نماید، این سیستم است که عبارتند از:

  • یک لپ‌تاپ با برند Acer-Asus-Lenovo که ترجیحا برند ایسوس بهتر می باشد چرا که سخت افزار قوی دارد
  • داشتن پردازنده CPU core i3 نسل چهارم به بعد
  • حافظه رم 4 گیگ
  • هارد SSD با 128 یا 256 گیگ که هارد دیسک نوع ssd سرعت سیستم شما را افزایش می دهد.
بیشتر بخوانید!!  تأثیر ایمنی بر توسعه صنعت آسانسورسازی در ساختمان‌ها

سیستم مورد نیاز برای طراحی وب سایت وردپرسی

با گسترش اینترنت در جهان، طراحی سایت به یکی از مشاغل پرطرفدار در دنیا تبدیل گردیده که همین امر سبب شده تا اغلب کسب و کارها به فضای مجاز روی بیاورند. این دسته از کسب و کارها که در فضای مجازی فعالیت دارند, علاوه بر طراحی سایت به سئو سایت برای گرفتن پاخوروب نیز نیاز دارند چرا که باید در نتایج جستجوی کاربراین نمایش داده شوند.

اولین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که طراحی وب سایت می تواند به روش های مختلفی همچون کدنویسی و یا وردپس صورت گیرد که قیمت طراحی سایت وردپرس هزینه کمتری را برای افراد به همراه دارد. در واقع وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار محبوب در جوامع امروزی بوده که بیش از 45 درصد از وب سایت ها از این نوع از روش طراحی سایت استفاده می کنند چرا که در کمترین زمان یک سایت بسیار شیک و عالی را برای ما می سازد.

سیستم مورد نیاز برای طراحی سایت

خبر خوب برای شما عزیزان این بوده که راه اندازی سایت با وردپرس می تواند راحتی را برای شما به همراه داشته باشد و حتی با سیستم قدیمی(سی پی یو اینتل سلرون و رم 2 گیگابایتی) نیز قادر خواهید بود که سایت خود را طراحی نمائید.

یکی دیگر از روش های طراحی وب سایت استفاده از علم کدنویسی و برنامه نویسی است که غالبا راهی طاقت فرسا به حساب می آید. در آژانس دیجیتال مارکتینگ پاخوروب و در جلسات مشاوره حرفه ای سئو توصیه می کنیم با وجود سیستم های مدیریت محتوا و cms های آماده، سایت خود را بر اساس کدنویسی طراحی نکنید چرا که نیازی به هزینه زیاد نیست.

بیشتر بخوانید!!  تحصیل برنامه نویسی در ترکیه و رنکینگ دانشگاه‌های ترکیه

کدام قطعه کامپیوتر نقش مهم تری در طراحی سایت دارد؟

تا اینجا دانستید که سیستم مورد نیاز برای طراحی سایت چه می باشد و اکنون که متوجه شدید چه نوع سیستمی برای طراحی وب سایت در هر سطح مورد نیاز است، باید با قطعات مهم کامپیوتر نیز آشنا شوید. در ادامه شما را با قطعات کامپیوتر آشنا می کنیم که نقش زیادی در طراحی سایت دارد و عبارتند از:

  • سی پس یو CPU

مهمترین قطعه کامپیوتر نقش زیادی در افزایش سرعت عملکرد شما دارد, پردازنده یا سی پی یو می باشد. هر چقدر پردازنده سیستم شما قوی تر باشد, می توانید انتظار داشته باشید که سیستم شما کند نشده و سرعت خوبی را تجربه کنید.

  • هارد

هنگام طراحی وب سایت، شما عزیزان باید فایل های زیادی را به سرعت توسط سیسمتان باز کنید که این عمل به طور همیشگی منجر به کند شدن کار با سیستمتان خواهد شد. اگر هارد سیستم شما از نوع hdd  باشد که سیستم شما کند و سرعت کمی را تجربه می کنید اما اگر از نوع ssd باشد قادر خواهید بود سرعت عملکردتان را رشد و افزایش دهید. شاید ندانید ولی هارد دیسک های HHD برای کار شما مناسب نیستند و شما را دچار مشکل می کند و باید از هارد SSD برای سیستم خود استفاده کنید.

  • گرافیک

نقش گرافیک در کارهای گرافیکی بسیار مهم است و اگر برای سایت خود به کارهای گرافیکی زیادی نیاز دارید، نقش این قطعه بسیار مهم است چرا که ویرایش عکس و یا حتی فیلم بدین گونه صورت می گیرد.

  • سرعت اینترنت
بیشتر بخوانید!!  کولر آبسال: عملکرد، مزایا و کاربردها نکاتی که به شما نمی گویند! | فارس وب

در طول طراحی و ساخت وب سایت، باید فایل های زیادی را در حوزه کاری خود دانلود یا حتی در وب آپلود کنید که این موضوع نیاز به داشتن سرعت مناسب اینترنت است. به همین خاطر یکی از مهمترین قطعات موجود برای طراحی سایت, اینترنت است که شما را آسوده کرده و بهتر از همیشه به کارهای طراحی و ساخت سایت خود خواهید پرداخت.

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت وردپس و پزشکی پاخوروب PakhorWeb

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

درباره farsweb

پیشنهاد ما به شما

آشپزخانه مجهز به اینترنت اشیا این مزایا را دارد

آشپزخانه مجهز به اینترنت اشیا این مزایا را دارد

تصور کنید وارد آشپزخانه می‌شوید، قهوه‌ساز هوشمندتان با صدای دلنشینی به شما صبح بخیر می‌گوید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *